woensdag 8 december 2010

liebesbankweg deel 2

De natuur is hier prachtig

 Deze twee koppels wilden wel even voor mij poseren op het verlovingsbankje

 even rusten en genieten van de zon
 Uitzicht op Hahnenklee

 Gwen wilden natuurlijk wel even met de bron spelen

 De kabel baan ging over het pad Bree wiast niet wat voor vogels dit nu waren
 De volgende dichtsteen


 De voetstappen hebben we niet gevonden maar wel de onze erbij gevoegd



Houten Stabkirche in Hanenklee uit Noorwegen die in Noorwegen heb ik ook gezien van binnen en van buiten erg mooi




 en nog een dichtsteen

 In Bockswiese kwamen we dit Knijpbad tegen voor je voeten rond lopen in het bad schijnt erg goed te zijn maar volgens mij sterven ze af het iszo koud.

 daarom begreep ik deze tekst niet maar kan ook aan mij hebben gelegen

 Stoere man he Het was prachtig aan gelegd











 Waterspeel plaats voor kinderen .............



Dit is het laatste bankje Het was een wandeling die de moeite waard was en wij hebben er van genoten

5 opmerkingen:

  1. Bijzondere wandeling! Er viel veel te beleven zo te zien en jullie honden hebben vast en zeker ook op en top genoten.
    Wat een creativiteit, wat een mooie kleuren, en foto's. In Duitsland geniet ik altijd van het houtsnijwerk, het hout dat toegepast wordt.
    Het ziet er uitnodigend uit, leuk dat we op deze manier even met je konden meelopen.
    Groeten,
    Jacoba

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel fraai al deze beelden, met een Noors extratje! Prachtig hoor, helemaal in stijl!
    Mooie houtsnijwerken, bedankt voor het mee kijken, groetjes Cristien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lijkt mij een mooie wandeling, veel te zien onderweg, al die bijzondere zitplaatsen en ornamenten. Het Kerkj herken ik wel van foto's, volgens mij hebben ze bij de bouw nooit 1 spijker gebruikt?? ik heb dat een keer op tv gezien, of ik moet me vergissen dat het toch een ander kerkje was...
    ook lekker voor jullie honden zo'n lekkere vakantie wandeling....mooie opnames...

    gr. Nieske

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vanmiddag heb ik het tweede deel van de wandeling bekeken. Mooie foto's heb je geplaatst.
    Ik blijf het bijzonder vinden al die verschillende bankjes.
    Bedankt dat je dit met ons wilde delen.
    Fijn weekend
    Mapi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuk deze wandeling met al verschillende bankjes op de route.

    Groetjes en een goed weekend gewenst, Joop

    BeantwoordenVerwijderen