woensdag 20 april 2011

nog meer lente

Met het hoofd in de wolken
verliefd? 
Ja een beetje wel op de lente  !!!
Roze wolken






                                                                  

                                                                         witte wolken
                                                                       kersen bloesem













                                                                              
                                                                      perenbloesem




                                             Wie vertelt het verhaal van de bloemntjes en de bijtjes?




                                                               vandaag dan maar roze en wit
                                                   Kan ook niet beloven dat dit het laatse lente blog is

14 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke foto's en zo scherp !
    Het licht is mooi en je voelt het gewoon dat je verliefd bent !
    Mij lukt het niet zo, maar ik probeer het wel !
    Liefs
    Mapi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik schaam mij diep heel diep....
    Dacht steeds hoe kom jij aan deze mooie naam voor je blog en plots kreeg ik een ingeving van ja het is de naam van de Madelief. Ooit was het mijn huiswerk maar dit is dus echt een voorbeeld van uit je hoofd leren maar in de praktijk gebruik je dus altijd de Nederlandse naam en zakt het weg, maar ik heb hem weer en dat dankzij jou blog. Dank je wel, ik ben weer wakker...ik snap nu dus ook heel goed waarom voor jou in het bijzonder je keus hierop is gevallen, echt heel passend!

    Oké en dan nu verliefd ja op de lente dat is echt wel voelbaar bij het zien van je foto`s maar mijn gevoel geeft mij in dat je dat niet alleen bent op de lente...haha. Je laat hier echt schitterend fotowerk zien waar ik echt wel even stil van ben! Gister nog een poging gedaan om zo`n roze bloesem vast te leggen maar die kan niet tippen aan wat jij hier laat zien!
    Zo mooi van scherpte, tja ook ik ben helemaal verliefd!

    Lieve groetjes Cristien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja en zelfs op deze wolkeloze woensdag ben ik ook verliefd geworden, en wel op deze heerlijke roze wolken van bloemen.
    Wat is dit fijn.
    Groetjes, Karina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi jacky
    prachtig mooi die bloesem
    ik heb hem gelopen de bloesemtocht
    gr. louisa

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dit zijn prachtige foto's om te zien, altijd jammer dat het er maar even is. Je hebt ze uit prachtige hoeken weten te nemen. Dit was genieten.

    Groetjes Von

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Meid wat een geweldig mooie foto's zeg. Dat roze dat staat mij wel aan. Ik heb ook veel roze op mijn blog vandaag! Maar dit ohhhh prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh Jacky wat een mooie serie, ja, ik ben nu ook in de wolken, vooral de roze wolken, want die spreken mij het meeste aan in deze serie.
    Maar ook de rest is prachtig, wat een soorten bloesem, erg mooi gefotografeerd, compliment!
    Groet
    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Jacky,
    Wat ziet dit hier er prachtig uit!!!!!Hele mooie foto's een vette compliment.
    Ik ga een volger worden van je mooie blog,
    Ik hoop dat je mij ook een keer bezoekt en mischien wil je ook wel mijn blog gaan volgen.
    groetjes van Elly.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een heerlijke bloemen serie Jacqie daar word je vrolijk van
    prachtige kleuren en hele mooie close ups super serie
    Fijne Paasdagen groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Werkelijk een wonderschone serie, als bloemen en fotoliefhebber kan je hier alleen maar van genieten...... chapeau hoor !!

    groetjes en fijne paasdagen gewenst, Joop

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat prachtig allemaal,ik kan er geen genoeg van krijgen,ik wens je hele fijne paasdagen,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hoi,hoi,prachtig de bloesem en de narcissen,hele fijne paasdagen,geniet ervan,xx.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi!
    Als ik die mooie hommel was, zat ik ook in jouw tuin en voor jouw lens.
    Ik leer meer bloemennamen dankzij je blog. Fijn.

    BeantwoordenVerwijderen