dinsdag 1 maart 2011

lens ruil

Vandaag naar Alkmaar geweest de bedoeling was een statief te kopen, na een aantal mooie bekeken te hebben. Viel mijn keuze op een duur licht gewicht driepoot Na wat praten met de verkoper over mijn ergenis over mijn sigmalens en mijn spijt hierover Heb ik deze lens geruild met bijbetaling voor een Nikon lens 70 -300 Het statief werd toen maar uitgesteld








Ja en toen moest ik even oefenen met deze lens is wel even wennen maar ben nu al meer te vreden als over mijn oude De honden waren natuurlijk wel blij om even naar Egnond aan zee te gaan   Het was grijs en heel koud




lammetjes wijzen op voorjaar de temperatuur echter niet


Het valt niet mee om vliegende vogels scherp weer te geven maar ik blijf oefenen

13 opmerkingen:

  1. Dat is een super lens Jacky!!!
    Gefeliciteerd!

    Veel beter als wat ons alle twee is aangepraat.
    Maar jij bent er vanaf en haalt nu alles lekker dichtbij. Je eerste beelden zijn al heel veel belovend en ik weet zeker er komen nog veel meer bij. Die hondjes van jou hebben echt dikke lol super hoor en fijn dat je ons er van mee laat genieten.

    Groetjes Cristien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat Jacky

    Daar ga je zeker veel plezier aan beleven, deze opnames mogen er ook zeker zijn hoor, en overvliegende vogels, ja... dat blijft best lastig...maar die foto's van jou zijn toch oké.

    Groetjes, Joop

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je lens, zeker een goede keuze. Maakt mooie foto's, zit bij mij ook in de tas. Je eerste beelden zijn prachtig geworden, je gaat al de goede kans op.

    Groetjes Von

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhh prachtig je foto`s,knap hoor,de foto dat je hond de bal heeft vind ik zo lief,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hé Jacky daar ben ik eigenlijk een beetje zuur van zeg! Waarom heb ik jou er nou ook niet bij gezet. Je verdient hem dik!

    Goed dat je zegt dat je de hei niet mooi vond en deze wel. Dat hoor ik graag! Ben gek op sneeuwklokjes.

    Heb ernstig overwogen je er alsnog bij te zetten, maar ik heb er al vijf en dat voelt misschien een beetje nep. Maar bij deze mijn persoonlijke liebster blog voor jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat goed van je en de foto's zijn echt goed gelukt !
    Dit weekend ga je zeker ook weer naar buiten, de zon schijnt !

    Liefs
    en een fijn en zonnig weekend
    Mapi

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk om te lezen dat je blij bent met je lens! De resultaten spreken ook voor zich.
    Vogels in de vlucht zijn idd erg lastig, maar die tweede vind ik best goed.
    De honden amuseren zich prima, mooie scherpe foto's heb je er van gemaakt, leuk!
    Jij hebt al lammetjes gezien, wat heerlijk.
    Groetjes en een fijn weekend
    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Jacqie
    Nu je heb een goeie keus gedaan je foto's zijn prachtig vooral van de Hondjes heel erg mooi
    groot gelijk dat je geruild heb ben ook niet dol op Sigma
    fijn weekend groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I always mean to use my tripod! It can be hard and impossible when walking around a garden doing action shots of birds flitting through shrubs. I love your first and last two photos especially! Beautiful! Thank you so for your sweet words Jacky! Have a lovely weekend. Carol

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Jacky,
    Ik heb je een Liebster Award gegeven kijk maar een op mijn blog. Groetjes Cristien.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha joepie ... je hebt een award! Ik ben er helemaal blij mee voor je!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo te zien geen slechte koop:-) Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen